Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Idd, hou op te zeiken en ga gewoon kijken wat Dexie doet om het schema van GIP. GIP bedoelt het allemaal goed dus hoor je hem niet af te zeiken maar respect hebben voor zijn hulp. Ik vind het tof van je GIP dat je Dexie help en ik volg! Succes Dexie!
Don't ever let somebody tell you, you can't do something.
People can't do something themselves, they wanna tell you, you can't do it.
BP: 1x120 kg SQ:1x190 kg DL: 1x200 kg
Wat een gebluf allemaal jongens, laat iedereen vrij in z'n doen en laten. Daarnaast wil ik zeggen dat ik het erg aardig vind van GIP om dit in z'n vrije tijd te doen. Ik volg dit logje zeker en ben erg benieuwd naar de resultaten, mocht je het beter weten? Geef advies, daar zijn we hier voor, niet om mensen af te zeiken
Yo Dexels, ik ben benieuwd naar hoe het je afgaat man.
Iedereen bedoelt het goed hier en zullen het beste met je voor hebben, het enige dat verschilt is hun visie. Nu is het aan jou om te knallen. bam
Idd ik heb zwaar respect voor GIP, als die dat nou ook voor mij zou doen zou ik nog meer respect voor hem hebben
If the pain gets too much, Just think. The universe is so large and your pain is almost non-exsistant in comparison. Therefore your pain does not exist
Wat voor meerwaarde hebben holds en negatieven voor iemand met de ervaring en stats van Dexie?
Dat was een serieuze vraag, wil ik bij deze benadrukken.
I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it. - Dave Tate
ik zocht al een tijdje naar goede voeding maar nu weet ik het eindelijk. Dat wordt een paar liter melk per dag drinken.
Hahaha je denkt nu vast dat ik een of andere boer ben die leeft op kaas en melk etc. Ik doelde meer op rippetoe die aanraadde beginners met laag gewicht als dex gewoon een paar liter melk per dag moeten drinken en moeten vreten als dieren, vooral bij een fullbody schema met 3x pw squats.
CBD Gummies Tiger Woods From reducing tension and promoting rest to relieving ache and enhancing sleep, cbd has speedy received a popularity as a natural...
Baroque Chantelle 13 is a stunning representation of elegance, luxury, and timeless fashion. This exquisite ensemble is crafted with premium fabrics,...
Semaglutide injection for weight loss has emerged as a revolutionary treatment for individuals with type 2 diabetes and obesity, offering hope for enhanced...
Semaglutide injection is a glucagon-like peptide-1 receptor agonist (GLP-1 RA) primarily designed for managing type 2 diabetes but also widely recognized...
Cenforce est un médicament principalement utilisé pour traiter la dysfonction érectile chez les hommes. Il contient du sildénafil, l'ingrédient actif...
Vidalista est un médicament principalement utilisé pour traiter la dysfonction érectile chez les hommes. Il contient du tadalafil, l'ingrédient actif...
Comment